Report ze zápasů 23.kola (dp)

02.04.2013 16:02

Sobota 23.3.2013

9.00 Panama – Agromeli C

Zápas se vyvíjel neustále v pohodě pro nás. Dali jsem tolik golů, že si ani nepamatuji kdo dal který. Vedli jsme od začátku a soupeř vždy pouze mírně zkorigoval výsledek.  Bylo to 1-0,2-0,3-0, 3-1,4-1,4-2,5-2 a tak skončil i poločas. Po poločase jsem pokračovali v solidním výkonu, ale agromeli čím dál tím víc nestíhal v obraně a nakonec z toho byly další góly v jejich síti. Celkově  12 -4 pro nás. Jediné co nás mohlo mrzet, byly obdržené branky – vždy po nějaké individuální chybě či absolutní nedůraznosti. Je potřeba připomenout Jožkův střelecký koncert – 4 branky v jednom utkání a ještě nějaké gólové přihrávky, to se hned tak nevidí. Zdenda si dal hattrick.

Posléze jsem sledovali zápasd helas C – Soccer, který připomínal popravu. Helas ho vyhrál jednoznačně 9-0 ( po poločase 7-0)  a dost nám předvedl svoji sílu, takže jsem se mohli zamyslet na to co s nimi budeme hrát.

 

11.00 – Panama – Helas C

Helas nastoupil se 3 hráči z A týmu – tedy s max. možným počtem včetně gólmana.  Od začátku jsem hráli velmi obezřetně zezadu a dobře kombinovali. Po nějaké chybce nám i přesto helas dal branku a vedl 1-0. Následně jsem trochu zabrali a výsledek byl srovnávací gol, který nám ovšem z neznámého důvodu neuznal rozhodčí. Následně Michal z trestňáku trefil břevno. Následně Michal srovnal střelou z pravé starny – dost z úhlu a propálil gólmana, takže 1-1. V poslední vteřině zápasu jsme kopali 10tku a sady to zkusil dost překvapivě technicky a nedal! Takže poločas 1-1 i tak jsme byli lepší.

V druhém poločase jsem pokračovali v dobré hře a bylo vidět, že z nás soupeř má i docela slušný respekt. Michal přidal druhou branku a sady třetí opět střelami z větší vzdálenosti. Takže 3-1. Oni začali hrát power play, v kterém nejprve snížili na 3-2. Pak Michal poslal míč do prázdné a bylo to 4-2 - tento výsledek jsme bohužel neubránili a především díky nepřesné střelbě přes celé do jejich prázdné branky – ještě 5x a bez výsledku. Nakonec zápas skončil remízou.

Vyhledávání