Komentář Davida k zápasům 14.11.2009

29.11.2009 19:09

Tak Vážení Panamáci jak jsem slíbil tak plním.

Posílám komentář k posledním zápasům z 14.11.2009:

První zápas jsme hráli s Ingostavem týmem v té době z konce tabulky. Přesto jsem po sérii chyb v rozehrávce prohrávali po 5ti minutách 1 : 0. Naštěstí jsem do poločasu zabrali – výrazně jsem zlepšili obranou činnost a otočili zápas na 2:1 a tak skončil i první poločas.

Po poločase jsme nadále drželi obraný blok z kterého jsem vyráželi do útoku a to se dařilo. Po 3 golu ( exklusivní šibenice sadyho do pravého rohu) se obrana soupeře Rozsypala – začali útočit a my jsem v klidu a pohodě dali další 4 goly.

Chci vyzvednout výborná výkon celého týmu – žádná hádka či negativní emoce a taky sadyho, který odehrál nejlepší zapsat za Panamu.

 

Druhý zápas jsme hráli po posílení se nějakými nápoji v místní hostě – káva, kotlal a pivo s týmem Poclain – který byl v tabulce před námi – trochu jiný soupeř. Sice jsme po 10tu minutách vedli 2: ale Poclain  nás dokázal svým výkonem dotlačit k chybám ( nepokrytí hráčů) a otočil to na  3:2 pro ně v poločase. My jsem hned odpověděli 2 mi goly  v půlce druhého poločasu to bylo  jsme vedli 4:3, následně oni vyrovnali na 4:4 ale m kontrovali na 5:4 – bohužel při jejich hře bez brankáře jsem se dopustili chybky a oni vyrovnali na :5:5. Což byl i konečný výsledek.

I přesto musíme konstatovat že to byl podařený dvojzápas okořeněný 2 mi hattricky – v prvním Sady a v druhém Karel a také dobrým výkonem celého týmu a včetně Mildy.

 Na závěr chci podotknout že děkuji Jožkovi že mi svou přihrávkou umožnil dát můj první gol v okresním přeboru ( snad ne poslední).

Vyhledávání